רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


קיבוץ באזור הגלבוע | קיבוץ באזור הגלבוע תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה קיבוץ באזור הגלבוע. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "קיבוץ למרגלות הגלבוע" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה קיבוץ באזור הגלבוע בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.

הגלבוע הוא רכס הרים בגליל התחתון, המתנשא לגובה של 536 מטרים מעל פני הים. הוא מהווה אתר תיירותי פופולרי, הודות לנופיו המרהיבים, שבילי הטיול הרבים שבו, ומגוון האתרים ההיסטוריים והתרבותיים שבו.
במורדות הגלבוע פזורים מספר קיבוצים, המציעים למבקרים מגוון רחב של אטרקציות.
עין חרוד הוא קיבוץ שנוסד בשנת 1921 על ידי חברי גדוד העבודה. הקיבוץ ממוקם בעמק חרוד, למרגלות פסגת הגלבוע.
עין חרוד הוא מקום בעל היסטוריה עשירה, והוא מהווה אתר מורשת לאומי. בקיבוץ ניתן לסייר במוזיאון עין חרוד - המשכן לאמנות עין חרוד המציג את אחד מאוספי האמנות היהודית הגדולים בישראל. במוזיאון מוצגים תערוכות קבועות ומתחלפות שבהם נערכים ימי עיון ואירועי השקות ספרים בהשתתפות אנשי אמנות ואקדמיה.
חפציבה הוא קיבוץ נוסף הממוקם למרגלות הגלבוע. הוא נוסד בשנת 1922 על ידי עולים מצ'כוסלובקיה ומגרמניה. בקיבוץ נמצא מרכז של תנועת ה"מקויה" - תנועה דתית נוצרית. הקשר של התנועה עם הקיבוץ החל בשנת 1962, כאשר התלמיד הראשון מתנועת המקויה הגיע ללמוד עברית באולפן חפציבה. בקיבוץ ענפי גידולי שדה, פרדס, לול, מדגה ורפת
עין חרוד הוא קיבוץ שנוסד בשנת 1921 על ידי חברי גדוד העבודה. סמוך אליו ניתן למצוא את מעיין חרוד - גן לאומי שבו מעיין המים המתוקים היחיד באזור. במקום ניתן למצוא גם את "בית חנקין", שבנה במקום גואל הקרקעות יהושע חנקין. כיום הוא משמש כמוזיאון קטן לתולדות ההתיישבות בעמק.
בית אלפא הוא קיבוץ נוסף הממוקם למרגלות הגלבוע. הוא נוסד בשנת 1922 על ידי קבוצה של חברי השומר הצעיר.
בית אלפא הוא מקום בעל היסטוריה ייחודית, והוא מהווה אתר מורשת לאומי. בקיבוץ ניתן לסייר במוזיאון בית אלפא. במוזיאון מוצגים תערוכות קבועות ומתחלפות, המציגות את ההיסטוריה, התרבות והאמנות של השומר הצעיר.
בשטחה של בית אלפא ניתן לראות את שרידי בית כנסת עתיק, שהתגלה בשנת 1928 תוך כדי חפירת תעלת מים, ובו נמצא פסיפס מפורסם ובו שלושה חלקים: גלגל מזלות, ארון קודש וכלי קודש כמו מנורות ושופר בנוסף, חפציבה מציע למבקרים מגוון פעילויות חקלאיות, כגון סיורים בשדות ובמטעים וטיולי ג'יפים.
לסיכום, קיבוצים למרגלות הגלבוע הם מקומות מיוחדים ומרתקים, המציעים למבקרים מגוון רחב של אטרקציות. הם מהווים מקום מושלם לטיול בטבע, לחוויה חקלאית או לנופש בצפון. בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: גבע
פתרון 4 אותיות: 
מירב (קיבוץ לרגלי הגלבוע)
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:
חפציבה, יזרעאל
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
בית אלפא, בית השיטה, עין חרוד, תל יוסף

ביטויים דומים: קיבוץ באזור הגלבוע מילה נרדפת, קיבוץ באזור הגלבוע תשחץ, קיבוץ באזור הגלבוע פירוש, קיבוץ באזור הגלבוע מילון, קיבוץ באזור הגלבוע 6 אותיות
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו