רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בפורטוגל | מערי פורטוגל תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מערי פורטוגל. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בפורטוגל" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עיר בפורטוגל בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 


עיר בפורטוגל: מסע אל תוך הקסם האיברי

פורטוגל, הממוקמת בקצה הדרום-מערבי של אירופה, היא ארץ קטנה יחסית אך גדולה בנשמתה. שטופה באור שמש חמים, מוקפת באוקיינוס ​​האטלנטי הפראי ומתהדרת בהיסטוריה עשירה ותרבות תוססת, פורטוגל מושכת אליה מבקרים מכל רחבי העולם. עיר הבירה התוססת ליסבון, עיר הנמל ההיסטורית פורטו, עיר האוניברסיטאות העתיקה קוימברה והעיירה הקסומה סינטרה הן רק חלק מהפנינים המנצנצות המרכיבות את התכשיט הפורטוגזי.

היסטוריה מפוארת: פורטוגל זכתה להיסטוריה מרתקת, רצופה בתהפוכות גורל ותקופות מכוננות. ממלכת פורטוגל נוסדה במאה ה-12, ובתור עוצמה ימית אדירה, חקרה יבשות רחוקות והפיצה את תרבותה ברחבי העולם. לאורך השנים עברה פורטוגל תהפוכות רבות, ביניהן רעידת האדמה הקטלנית בליסבון בשנת 1755, הפיכה צבאית בשנת 1974 והצטרפותה לאיחוד האירופי בשנת 1986.

פוליטיקה יציבה: כיום, פורטוגל היא רפובליקה דמוקרטית יציבה עם מערכת פוליטית רב-מפלגתית. הממשלה מורכבת מראש ממשלה, נבחרי פרלמנט ונשיא בעל סמכויות מוגבלות.

כלכלה מגוונת: הכלכלה הפורטוגלית מבוססת על מגוון ענפים, ביניהם תיירות, תעשייה, חקלאות ושירותים. בשנים האחרונות פורטוגל הפכה למרכז טכנולוגיה וחדשנות, מושכת אליה חברות ויזמים מכל רחבי העולם.

תרבות עשירה: התרבות הפורטוגלית היא שילוב מרתק של השפעות אירופאיות ואפריקאיות. המוזיקה הפורטוגלית, הידועה בז'אנרים כמו פאדו וקאפוורה, היא חלק בלתי נפרד מהזהות הלאומית. גם האוכל הפורטוגלי, המשלב טעמים ים-תיכוניים עם תבלינים אקזוטיים, מושך אליו חובבי קולינריה מכל העולם.

גיאוגרפיה מרהיבה: פורטוגל מתגאה בנופים מגוונים, החל מחופים חוליים שטופי שמש ועד להרים מוריקים ורכסי הרים מרשימים. האקלים הפורטוגלי נוח ברובו, עם חורפים מתונים וקיצים חמים.

תיירות תוססת: פורטוגל היא יעד תיירותי פופולרי, מושכת אליה מיליוני מבקרים מדי שנה. בין אתרי התיירות המרכזיים ניתן למצוא את מנזר ז'רונימוש בליסבון, גשר לואי ה-1 בפורטו, העיר העתיקה בקוימברה וארמון פנה בסינטרה.

טיפים למטיילים:

  • הזמן הטוב ביותר לבקר בפורטוגל הוא בין האביב לסתיו, כאשר מזג האוויר נוח ונעים.
  • התחבורה הציבורית בפורטוגל יעילה וזמינה, ומאפשרת להתנייד בקלות בין הערים השונות.
  • המטבח הפורטוגלי טעים ומגוון, אל תפספסו את ההזדמנות לטעום מנות מקומיות כמו פסטל דה נאטה, דגים ופירות ים.
  • העם הפורטוגלי ידידותי ומסביר פנים, ותמיד שמח לעזור לתיירים.


עובדות לא שגרתיות על פורטוגל:

  • פורטוגל היא המדינה היחידה באירופה שגבולותיה היבשתיים נוגעים רק בספרד. עובדה זו מעניקה לה אופי ייחודי ומבודד יחסית משאר מדינות אירופה.
  • פורטוגל היא יצרנית הפקקים הגדולה בעולם. עצי אלון השעם, הגדלים בשטחה, משמשים לייצור פקקים איכותיים לתעשיית היין.
  • העיר קוימברה היא ביתם של שתי האוניברסיטאות העתיקות ביותר בפורטוגל. האוניברסיטה הראשונה נוסדה בשנת 1290, והיא מהווה מרכז ידע ותרבות חשוב במדינה.
  • פורטוגל היא המדינה המערבית ביותר באירופה. מיקומה הגאוגרפי המיוחד תרם רבות להיסטוריה הימית העשירה שלה.
  • בפורטוגל יש יותר ספרים מאשר אנשים. תרבות הקריאה במדינה חזקה ומוערכת, והספריות הפורטוגליות ידועות באוספים העשירים שלהן.
  • פורטוגל היא המדינה השלישית בעולם בשטח יערות שעם. יערות אלו תורמים רבות למגוון הביולוגי ולנוף המרהיב של המדינה.
  • בפורטוגל יש יותר מ-800 חופים. חובבי ים ושמש ימצאו בפורטוגל גן עדן של חופים חוליים, מפרצונים ציוריים וגלים מושלמים לגלישה.
  • פורטוגל היא אחת המדינות המובילות בעולם בתחום האנרגיות המתחדשות. המדינה משקיעה רבות באנרגיית שמש ורוח, ומתמקדת בצמצום השימוש בדלקים פוסיליים.
  • בפורטוגל יש חוק האוסר על השתנה באוקיינוס. חוק זה נועד לשמור על ניקיון החופים והים, ולמנוע זיהום סביבתי.
  • פורטוגל היא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, ביניהם דולפינים, לוויתנים, צבאים, יעלים ואף עיטים זהובים.

לסיכום, פורטוגל היא מדינה קטנה אך גדולה בנשמתה. היא מציעה למבקרים בה שילוב מרתק של היסטוריה, תרבות, טבע יפהפה ואנשים חמים. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי ים, חובבי טבע או סתם מחפשים מקום ייחודי לחופשה, פורטוגל היא היעד המושלם עבורכם. בהצלחה !



מודעות



פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: 
תמרה
פתרון 5 אותיות: אבורה, בראגה, טומאר, ליירה, פורטו (עיר נמל בפורטוגל)
פתרון 6 אותיות: ליסבון (בירת פורטוגל), קלייטה, קשקאיש
פתרון 7 אותיות: בלמונטה, קוימברה
פתרון 8 אותיות ומעלה: גימראייש
פתרון שתי מילים ומעלה: פיגרה דה פוז, קשטלו ברנקו

ביטויים דומים: מערי פורטוגל פירוש, מערי פורטוגל מילה נרדפת, עיר בפורטוגל תשחץ, מה זה עיר בפורטוגל? 
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

5 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו