רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מיושבי ראש הכנסת בעבר | יו"ר הכנסת תשבץ | מיו"רי הכנסת מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה יו"ר הכנסת בעבר . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה מיושבי ראש הכנסת בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. ועוד קצת מידע על הביטוי. נתחיל הכך שיושב ראש הכנסת הוא האדם שלישי בסדרי הקדימה הממלכתיים בישראל‏, זאת אומרת מספר 3 בדרג חשיבותם של נציגי השלטון במדינה, וכאשר הנשיא נעדר הוא ממלא את מקומו. ליושב ראש הכנסת יש מגוון תפקידים כמו: לנהל את ענייני הכנסת, לייצג אותה כלפי חוץ, לשמור על כבודה, לשמור על קיום התקנון שלה, לפתוח את חגיגות יום העצמאות בטקס בהר הרצל, קבלת משלחות וראשי מדינות ועוד. הבחירות לתפקיד יו"ר הכנסת נעשה בהצבעה גלויה על ידי המליאה. בתפקודו היו"ר מקבל עדכוני מודיעין שוטפים, ומחזיק בטלפון האדום לשעת צרה. עוד פרט חשוב הוא שליו"ר הכנסת יש מספר סגני שרים שביחד הם מרכיבים את נשיאות הכנסת. לפניכם רשימת שמות של יושב ראש הכנסת מקום המדינה.  בהצלחה !


מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: גנץ, הלל, לוז (יושב ראש הכנסת השלישי), לוי, ניר (יושב הראש השני של כנסת ישראל)
פתרון 4 אותיות: בורג, ברמן, ברקת, וייס, לוין, שמיר
פתרון 5 אותיות: איציק, שרעבי, 
תיכון
פתרון 6 אותיות: סבידור, ריבלין, רפאלקס
פתרון 7 אותיות: שילנסקי, שפרינצק (מיושבי ראש הכנסת)
פתרון 8 אותיות ומעלה: אדלשטיין 
פתרון שתי מילים ומעלה: אברהם בורג, בני גנץ, דב שילנסקי, דליה איציק (יושבת ראש הכנסת בעבר), דן תיכון, יולי אדלשטיין (יו"ר הכנסת הנוכחי), יוסף שפרינצק (יו"ר הכנסת הראשון), יצחק ברמן, יצחק שמיר, יריב לוין, ישראל ישעיהו-שרעבי, 
מיקי לוי, מנחם סבידור, נחום ניר-רפאלקס (נחום ניר), קדיש לוז, ראובן ברקת, ראובן ריבלין (נשיא מדינת ישראל ה-10), שבח וייס, שלמה הלל (מיו"רי הכנסת)
ביטויים דומים: מיושבי ראש הכנסת מילון, מיושבי ראש הכנסת פירוש, מיושבי ראש הכנסת מילה נרדפת, שמות יו"ר הכנסת בעבר, יו"ר הכנסת 12 אותיות, יו"ר הכנסת הראשון מורדו, יו"ר הכנסת הראשון תשבץ, אחד מיו"רי הכנסת, מיו"רי הכנסת 7 אותיות, יו"ר הכנסת הראשון
למציאת תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו