רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


סופר בריטי בעבר | סופר אנגלי | סופר אנגלי בעבר מילון | סופר בריטי תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם, קבלנו את ההגדרה סופר בריטי בעבר . בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש.
ראשית, נסתכל על ההגדרה סופר אנגלי הידוע גם כסופר בריטי, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש ארגנו את התשובות לפי סדר האלפבית. וקצת מידע, סופרים אנגלים כתבו יצירות נפלאות כמו "גן הבטון", "אהבה עיקשת" , "מבוך הצרעות" ועוד... לעתים יכולה להופיע הגדרה דומה כמו סופר בריטי בעבר. 

הספרות האנגלית היא אחת הספרויות העשירות והמגוונות בעולם. היא כוללת יצירות של סופרים מפורסמים בכל הזמנים, החל מימי הביניים ועד ימינו.

סופרים אנגליים מפורסמים

בין הסופרים האנגלים המפורסמים ביותר ניתן למצוא את:

  • צ'ארלס דיקנס (1812-1870): דיקנס נחשב לאחד מגדולי הסופרים האנגלים בכל הזמנים. הוא כתב רומנים מפורסמים רבים, בהם "מזמור לחג המולד", "אוליבר טוויסט" ו"תקוות גדולות".
  • ג'ון רונלד רעואל טולקין (1892-1973): טולקין הוא מחברם של שניים מהרומנים הקלאסיים של ז'אנר הפנטזיה: "ההוביט", "הסילמריליון" ו"שר הטבעות".
  • ג'יי קיי רולינג (ילידת 1965): רולינג היא הסופרת של סדרת הספרים "הארי פוטר", שהפכה לאחת הסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה.
  • רודיארד קיפלינג (1865-1936): קיפלינג הוא סופר ומשורר אנגלי, שזכה בפרס נובל לספרות בשנת 1907. הוא ידוע בעיקר בזכות ספרי הילדים שלו, בהם "ספר הג'ונגל".
  • דניאל דפו (1660-1731): דפו נחשב לאבי הרומן האנגלי. הוא ידוע בעיקר בזכות ספרו "רובינזון קרוזו", שתורגם לשפות רבות והפך לאחד הספרים הנקראים ביותר בעולם.

סגנונות ספרותיים

הספרות האנגלית כוללת מגוון רחב של סגנונות ספרותיים, החל מיצירות קלאסיות ועד ליצירות מודרניות. בין הסגנונות הספרותיים הנפוצים בספרות האנגלית ניתן למצוא:

  • ריאליזם: ריאליזם הוא סגנון ספרותי המתאר את המציאות באופן מדויק ומפורט.
  • רומנטיקה: רומנטיקה היא סגנון ספרותי המתמקד ברגשות, בדמיון ובדמיון.
  • פנטזיה: פנטזיה היא סגנון ספרותי המתאר עולם דמיוני, המבוסס על חוקים שונים מהעולם האמיתי.
  • מדע בדיוני: מדע בדיוני הוא סגנון ספרותי המתמקד בהתפתחויות טכנולוגיות עתידיות.

חשיבותה של הספרות האנגלית

הספרות האנגלית השפיעה רבות על התרבות העולמית. היא תרמה ליצירתם של דמויות ספרותיות איקוניות, שעדיין פופולריות היום. כמו כן, היא תרמה לפיתוחם של סגנונות ספרותיים חדשים, שהשפיעו על הספרות העולמית. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות: פק
פתרון 3 אותיות: דאפ, דפו, (סופר בריטי), דרל, ולש, לוי, למב, קין, קלי
פתרון 4 אותיות: אדמס, ארצ'ר, ברג'ס, גרהם, גרין, דויל, הנשר, הרדי (סופר בריטי), לידל, מילן, מנטל, נייט (סופר בריטי), סייר, סמית, צ'וסר, קארי, קונן, קרול
פתרון 5 אותיות: בייאט, ברטון, ברקוף, גיימן, ג'יימס, דה-ואל, דיקנס (סופר אנגלי קלאסי / סופר אנגלי ויקטוריאני), דנמור, לאת'אם, לואיס, מאנדי, מנסור, מקובי, סויפט, ספנסר, פאולר, פראצ'ט, קונרד, רושדי
פתרון 6 אותיות: אורוול, ברונטה, האקסלי, הורנבי, היילין, וסטקוט, טולקין, מקאנרי, נורטון, פורסטר, פלמינג (סופר בריטי), פרנסיס, רגארדי
פתרון 7 אותיות: אישרווד, אסקווית', דיזראלי, לופטינג, לילבורן, סטרייצ'י, פיצג'רלד, קוריישי
פתרון 8 אותיות ומעלה: אבוט-אבוט, דה-מוריאה, דונלדסון, קמפטון-ברנט
פתרון שתי מילים ומעלה: אדווין אבוט אבוט, אדמונד דה ואל, איאן פלמינג, אייווי קמפטון-ברנט, איימי לוי, אירווין ולש, אלדוס האקסלי, אלן אלכסנדר מילן, אמילי ברונטה (סופרת בריטית), א.מ. פורסטר, אנתוני ברג'ס, א"ס בייאט, אריק נייט, ארתור קונן דויל, בנג'מין דיזראלי, ג'וזף קונרד, ג'ויס מנסור, ג'וליה דונלדסון, ג'ון לאת'אם, ג'ון לילבורן, ג'ון מקאנרי, ג'ון רונלד רעואל טולקין (ג'. ר. ר. טולקין), ג'ונתן סויפט, ג'ורג' אורוול, ג'פרי ארצ'ר, ג'פרי צ'וסר, גרהם גרין, דאגלס אדמס (סופר בריטי), דודי סמית, דילי קין, דיק פרנסיס, דניאל דפו (סופר ועיתונאי אנגלי בעבר, מחבר "רובינזון קרוזו"), דפנה דה מוריאה, הילרי מנטל, הלן דנמור, הרברט אסקווית', הרברט ספנסר, ויליאם וין וסטקוט, ויניפרד פק, חיים מקובי, חניף קוריישי, טרי פראצ'ט, יו לופטינג, ישראל רגארדי, כריסטופר אישרווד, כריסטופר פאולר, לואיס קרול, ליטון סטרייצ'י, מייק קארי, ניל גיימן (סופר בריטי), ניק הורנבי, סטיבן ברקוף, סלמאן רושדי, ססיל סקוט פורסטר, פ.ד. ג'יימס, פיטר היילין, פיטר מאנדי, פיליפ הנשר, פנלופה פיצג'רלד, צ'ארלס דיקנס (סופר בריטי בעבר, מחבר "אוליבר טוויסט" / סופר אנגלי בעבר, מחבר "אוליבר טוויסט"), צ'ארלס למב, קנת גרהם, קרוליין נורטון, רבקה סייר, רוברט ברטון, רוברט טלבוט קלי, רוברט לידל, תומאס הרדי (סופר ומשורר אנגלי)
ביטויים דומים: סופר בריטי בעבר תשבץ, סופר בריטי בעבר מילון, סופר בריטי בעבר פירוש, סופר בריטי בעבר מילה נרדפת, שם של סופר בריטי בעבר, סופר אנגלי 8 אותיות
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

20 תגובות:

  1. המון המון תודה. הוספנו עכשיו :))

    השבמחק
  2. ג'פרי צ'וסר
    ג'פרי צ'וסר היה סופר ומשורר אנגלי, פילוסוף, איש חצר, פקיד מלכותי ודיפלומט. צ'וסר נחשב לאחד מאבות הספרות האנגלית, וזכור בעיקר בזכות ספרו "סיפורי קנטרברי". ויקיפדיה
    תאריך ומקום המוות: 25 באוקטובר 1400, לונדון, הממלכה המאוחדת
    ספרים

    השבמחק
  3. מה עם הסופר...בונד.....

    השבמחק
  4. אשמח לעזרה.. 2 מילים 2 ו 7. תודה

    השבמחק
  5. ויליאם גולדינג,סופר ,מחזאי,

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו