רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עגלון | עגלון מילון | עגלון תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עגלון. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עגלון" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה עגלון בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

מהו עגלון?
עגלונים הם דמויות שהיו בעלות השפעה משמעותית על התפתחות החברה, הם שימשו כאנשי מקצוע מיומנים האחראים על הובלת נוסעים וסחורות באמצעות כלי רכב רתומים לסוסים. מקורם מימי קדם, לרוב העגלה הייתה מפוארת עם קבינה סגורה, מה שאנחנו מכירים בימינו ככרכרה. הכרכרות שנמשכו על ידי סוסים או פרדות החליפו את העגלות הראשוניות המונעות ביד, והציעו מהירות ויעילות רבה יותר.

תפקידים נוספים של העגלונים

האחריות המגוונת של העגלונים כללה הובלת נוסעים, משלוח סחורות ושירותים ציבוריים כמו הובלת דואר. משמעותם התרחבה ליישומים צבאיים, שבהם הועסקו להובלת חיילים וציוד. אולם, אם הופעתן של מכוניות במאה ה-20 הסתמן שינוי, והכרכרות הפכו לפחות חיוניות בשל המהירות המוגברת, היעילות והגמישות של מכוניות.  

נוכחות העגלונים והכרכרות בימינו

ועם זאת, למרות הפרקטיות ההולכת ופוחתת של כרכרות בתחבורה מודרנית, הנוכחות המתמשכת שלהם נותרה בולטת בתחום התיירות. הקרונות, המשמשים בעיקר להסעת תיירים לאתרים היסטוריים או טבעיים, מציעים חוויה אותנטית שאין כמותה העומדת בניגוד ליעילותן של מכוניות עכשוויות. הנסיעות הקסומות בכרכרה משמשות מסע נוסטלגי, וצלילה לתקופות היסטוריות. זה מעורר את האווירה של ימי קדם ומספק נקודת מבט ייחודית ובלתי נשכחת על הנוף שמסביב.

הסבל הכרוך בשימוש בבעלי חיים

חשוב לזכור כי שימוש בבעלי חיים כאמצעי משיכה לכרכרות כרוך בסבל מובנה ובניצול. גם כאשר לא מדובר באלימות פיזית גלויה, בעלי החיים נאלצים לעבוד בתנאים קשים לעתים קרובות, תחת שמש לוהטת או בגשם, להסיע משקלים כבדים וללא יכולת בחירה. הדרישה לרתום חיות לכרכרות על מנת להנציח מסורת עתיקה גורמת סבל מיותר, ויש לשקול דרכים חלופיות שאינן מנצלות בעלי חיים.

השימוש בכרכרות רתומות לסוסים הוא דוגמה לכך שלמרות שמסורות עתיקות עשויות להיראות רומנטיות וקסומות, חשוב לבחון אותן מחדש דרך הפרספקטיבה של צער בעלי החיים ואתיקה. ייתכן שהגיע הזמן להמיר אמצעים אלו בחלופות מודרניות שאינן תלויות בניצול יצורים חיים. בהצלחה!



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: קרר 
פתרון 4 אותיות: 
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות:  
פתרון 7 אותיות: 
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
ביטויים דומים: עגלון מילון, עגלון פירוש, עגלון מילה נרדפת, מה זה עגלון, עגלון 3 אותיות, עגלון תשבץ, עגלון = 
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו