רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


שר לשעבר מטעם הליכוד | שר לשעבר מטעם הליכוד מילון

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה שר לשעבר מטעם הליכוד. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "שר לשעבר מטעם הליכוד" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה שר לשעבר מטעם הליכוד בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הליכוד, מפלגה ותיקה ומרכזית בפוליטיקה הישראלית, ידעה לאורך השנים שורה של שרים בעלי השפעה ותרומה משמעותית למדינה. ניתוח מעמיק של דמויות אלו חושף תובנות לגבי אופן פעילות המפלגה, ערכיה ותפיסת עולמה.

דמויות מרכזיות:

  • מנחם בגין: מנהיג כריזמטי וראש ממשלה היסטורי, בגין ידוע בזכות חתימתו על הסכם השלום עם מצרים (1979), צעד פורץ דרך שהשפיע רבות על יחסי החוץ של ישראל. הסכם זה כלל נסיגה ישראלית מחצי האי סיני והכרה הדדית בין ישראל למצרים. בגין, יליד 1913, נמנה עם מייסדי תנועת "החרות", שהיוותה את הבסיס להקמת הליכוד. הוא כיהן כראש ממשלה בין השנים 1977-1983. גישתו המדינית התאפיינה בשילוב של נכונות לפשרה תוך שמירה על ביטחון ישראל.

  • אריאל שרון: שר ביטחון נועז וראש ממשלה שנוי במחלוקת, שרון זכור בעיקר בזכות מבצע "שלום הגליל" בלבנון (1982), שנועד להביא לחיסול ארגוני המחבלים שפעלו משם כנגד ישראל. שרון, יליד 1928, היה מפקד צבאי מוערך וניהל קרבות רבים במלחמות ישראל. הוא כיהן כשר ביטחון בין השנים 1981-1983 , וכראש ממשלה בין השנים 2001-2006. גישתו המדינית התאפיינה בנקיטת יד קשה כנגד הטרור ובחתירה לביטחון ישראל, תוך נכונות לוויתורים מדיניים במסגרת הסכמים מדיניים.

  • בנימין נתניהו: ראש ממשלה ותיק ומוכר, נתניהו כיהן בתפקיד לאורך שנים רבות, הן ברצף (1996-1999) והן בקדנציות נפרדות (2009-2021, 2022-2024). הוא ידוע בגישתו הניצית ובמדיניותו הכלכלית הליברלית, שתיהן השפיעו רבות על עתיד ישראל. נתניהו, יליד 1949, שימש בתפקידים רבים בממשלה, ביניהם שר האוצר ושר החוץ. כהונתו כראש ממשלה התאפיינה בחיזוק קשרי ישראל עם מדינות רבות בעולם, במאבק בטרור ובקידום מדיניות כלכלית ליברלית.

תרומות עיקריות:

  • שלום וביטחון: שרי הליכוד תרמו רבות לקידום השלום והביטחון בישראל. בגין חתם על הסכם השלום פורץ הדרך עם מצרים, נתניהו חיזק את קשרי ישראל עם מדינות רבות בעולם, ושרון הוביל מבצעים צבאיים משמעותיים. דוגמה לכך היא הסכם חברון (1997), שנחתם בין ישראל לרשות הפלסטינית תחת כהונתו של נתניהו, והוביל לנסיגה ישראלית מחלקים מחברון.

  • כלכלה: שרי הליכוד נקטו במדיניות כלכלית מגוונת, החל ממדיניות סוציאליסטית בתקופת בגין ועד למדיניות ליברלית יותר בתקופת נתניהו. גישות אלו השפיעו רבות על צמיחתה של ישראל ועל רווחת האזרחים. דוגמה לכך היא תוכנית הייצוב הכלכלית (1985), שהובילה להורדת האינפלציה ולצמיחה כלכלית משמעותית.

  • חברה: שרי הליכוד קידמו ערכים שונים בתחום החברתי, החל מערכים לאומיים וציוניים ועד לערכים ליברליים יותר. גישות אלו השפיעו רבות על אופייה של החברה הישראלית ועל תפיסת הזהות הלאומית.

לסיכום:

הליכוד, מפלגה ותיקה ומרכזית בפוליטיקה הישראלית, ידעה לאורך השנים שורה של שרים בעלי השפעה ותרומה משמעותית למדינה. ניתוח מעמיק של דמויות אלו חושף תובנות לגבי אופן פעילות המפלגה, ערכיה ותפיסת עולמה. בהצלחה !



מודעות





פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: לוי, סער
פתרון 4 אותיות: איתן, ארנס, לבנת, שלום, שרון
פתרון 5 אותיות: הנגבי, יעלון, לנדאו, שטרית
פתרון 6 אותיות: אולמרט, ריבלין
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה:
פתרון שתי מילים ומעלה:
אהוד אולמרט, אריאל שרון, גדעון סער, דוד לוי, לימור לבנת, מאיר שטרית, מיכאל איתן, משה ארנס, משה יעלון, סילבן שלום, עוזי לנדאו, צחי הנגבי, ראובן ריבלין
ביטויים דומים: שם של שר לשעבר מטעם הליכוד, שר לשעבר מטעם הליכוד מילון, שר לשעבר מטעם הליכוד 9 אותיות, מי היה שר לשעבר מטעם הליכוד
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

4 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו