רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


דרגה גבוהה בצבאות זרים | דרגה גבוהה בצבאות זרים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה דרגה גבוהה בצבאות זרים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "דרגה גבוהה בצבאות זרים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה דרגה גבוהה בצבאות זרים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

הגדרה

דרגה גבוהה בצבאות זרים היא דרגה צבאית בכירה, הנמצאת בדרך כלל בסולם הדרגות בין דרגת קצין בכיר לדרגת מפקד ראשי. דרגות אלו הן לרוב בעלות סמלים ייחודיים, כגון כוכבים, פסים או חרבות.

הסבר

דרגות גבוהות בצבאות זרים הן דרגות המסמלות את הסמכות, האחריות וההישגים של הנושאים אותן. הן מעניקות לנושאיהן סמכויות רבות, כגון פיקוד על יחידות גדולות, קבלת החלטות אסטרטגיות ושיתוף פעולה עם גורמים ממשלתיים ומדיניים.

דוגמאות

  • אדמירל - דרגה בכירה בציים בעולם, המקבילה לדרגת גנרל בצבאות יבשה. דרגת אדמירל מעניקה לנושאה את הסמכות לפקד על צי שלם, הכולל מאות אוניות ואלפי חיילים.
  • גנרל - דרגה בכירה בצבאות יבשה בעולם, והדרגה הגבוהה ביותר ברוב המדינות. דרגת גנרל מעניקה לנושאה את הסמכות לפקד על צבא שלם, הכולל עשרות אלפי חיילים.
  • פילדמרשל - דרגה בכירה, לרוב בצבאות יבשה בעולם, הגבוהה מדרגת גנרל. דרגת פילדמרשל מעניקה לנושאה את הסמכות לפקד על צבאות גדולים מאוד, כגון צבאות של מדינות גדולות או קואליציות של מדינות. ניתנת לרוב בזמן מלחמה.
  • לוטננט גנרל - דרגה בכירה בצבאות יבשה בעולם, מקבילה לרב-אלוף בצה"ל. נמצאת בין דרגת מייג'ור גנרל לדרגת גנרל, ובמספר מדינות זוהי הדרגה הגבוהה ביותר. דרגת לוטננט גנרל מעניקה לנושאה את הסמכות לפקד על גיס, המורכב ממספר דיוויזיות.

דוגמות לדרגות גבוהות בצבאות זרים

  • בצי המלכותי הבריטי: אדמירל, אדמירל הצי, תת-אדמירל, אדמירל צי.
  • בצבא ארצות הברית: גנרל הצבא, לוטננט גנרל, מייג'ור גנרל, בריגדיר גנרל.
  • בצבא רוסיה: מרשל רוסיה, גנרל הצבא, גנרל-מאיור, גנרל ארמייה,  גנרל-לייטננט.
  • בצה"ל: רב-אלוף, אלוף, תת-אלוף, אלוף-משנה.

לסיכום

דרגות גבוהות בצבאות זרים הן דרגות סמכותיות, המעניקות לנושאיהן סמכויות רבות וחשובות. הדרגות הללו הן לרוב בעלות סמלים ייחודיים, המבדילים אותן מדרגות נמוכות יותר. בהצלחה !  



מודעות




פתרון 2 אותיות: 
פתרון 3 אותיות: 
פתרון 4 אותיותגנרל, מרשל, קפטן
פתרון 5 אותיות:
פתרון 6 אותיות: לוטננט, מייג'ור, קולונל, קומנדר 
פתרון 7 אותיות:
קומודור (דרגה בכירה בצבאות זרים), קורפורל (דרגה בצבאות זרים)
פתרון 8 אותיות ומעלה: פילדמרשל
פתרון שתי מילים ומעלה: בריגדיר גנרל, 
גנרל הצבא, גנרל-פלדמרשל, לוטננט גנרל, מייג'ור גנרל, מרשל הפדרציה הרוסית
ביטויים דומים: מהי דרגה גבוהה בצבאות זרים, שם של דרגה גבוהה בצבאות זרים, דרגה גבוהה בצבאות זרים מילון, דרגה גבוהה בצבאות זרים פירוש, דרגה בכירה בצבאות זרים
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

תגובה 1:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו