רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מדינת איים באוקיינוס השקט | מדינה באוקינוס השקט | אי באוקינוס השקט תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מדינת איים באוקיינוס השקט. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מדינת איים באוקיינוס השקט" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מדינת אי באוקיינוס השקט בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

האוקיינוס ​​השקט, המרחב הימי הגדול ביותר בעולם, משמש בית למגוון רחב של מדינות איים, ביניהן פיג'י ואינדונזיה. שתי מדינות אלו, אף על פי שהן שונות בגודלן, באוכלוסייתן ובתרבותן, חולקות מאפיינים רבים הקשורים למיקומן הייחודי באוקיינוס.

פיג'י

ארכיפלג מרהיב השוכן במלנזיה, מושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם עם קסם ייחודי המשלב יופי טבעי עוצר נשימה, תרבות עשירה וחיוניות מודרנית. למעלה מ-330 איים, כל אחד מהם בעל אופי מיוחד, מציעים חוויה מגוונת לכל טעם.

בין חופים בתוליים ליערות גשם קסומים:

  • סובה, בירת פיג'י הממוקמת על האי ויטי לבו, תוססת בחיי עיר תוססים, שווקים ססגוניים ומגוון אטרקציות תרבותיות.
  • טאבוני, לעומת זאת, מזמין ליהנות מיערות גשם ירוקים, מפלים מרשימים וטבע פראי עוצמתי.
  • חופי פיג'י ידועים בחול לבן רך, מים צלולים בצבע טורקיז ושוניות אלמוגים מרהיבות. חובבי שנורקלינג וצלילה יגלו עולם תת-מימי עשיר ומרתק בשונית האסטרולב הגדולה ובאתרי צלילה רבים אחרים.

תרבות עשירה ומסורת אותנטית:

העם הפיג'י ידוע באדיבותו ובחמימותו, ומקבל את פני המבקרים בברכה ובחיוך. טקסים מסורתיים, כמו טקס קאווה וריקודים תוססים, מציגים את המורשת העשירה של האיים.

היסטוריה מרתקת:

סיפורה של פיג'י משתרע מימים קדומים של התיישבות אנושית ועד הקולוניזציה האירופית. כיום, פיג'י היא מדינה עצמאית ומשגשגת עם כלכלה מגוונת, הנשענת על תיירות, חקלאות ומשאבי טבע.

גן עדן טרופי לכל חובב טיולים:

פיג'י מציעה חוויה מושלמת לכל חובב טיולים:

  • חובבי בטן-גב ייהנו מרגיעה על החופים המרהיבים, תחת שמש טרופית נעימה.
  • חובבי טבע יגלו עולם קסום ביערות הגשם, במפלים ובשונית האלמוגים.
  • חובבי תרבות ייהנו ממפגש עם העם הפיג'י המקסים ומהמסורות הייחודיות שלו.

אינדונזיה

פנינה אקזוטית השוכנת בין האוקיינוס ההודי והשקט, מושכת אליה מטיילים מכל רחבי העולם. המדינה, המונה למעלה מ-17,000 איים, ביניהם סומטרה, ג'אווה וסולאווסי, היא ביתם של 279 מיליון תושבים, מה שהופך אותה למדינה הרביעית בגודלה בעולם.

מגוון ביולוגי עשיר: אינדונזיה מתגאה בנופים עוצרי נשימה, החל מיערות גשם עבותים ועד קווי חוף בתוליים, ומציעה למבקרים שפע של פלאי טבע.

היסטוריה ותרבות: לאורך ההיסטוריה, אינדונזיה שימשה כמרכז מסחר ותרבות, תוך שהיא סופגת השפעות מממלכות הינדיות ובודהיסטיות, סוחרים איסלאמיים ומתנחלים אירופיים. כיום, המדינה חוגגת את המגוון התרבותי שלה תחת המוטו "אחדות במגוון".

תיירות משגשגת: אינדונזיה הפכה ליעד תיירותי פופולרי, מושכת אליה מיליוני תיירים מדי שנה. בין האטרקציות המרכזיות ניתן למצוא מקדשים עתיקים כמו בורובודור, אתרי טבע מרהיבים כמו ראג'ה אמפט, ואפשרויות רבות לתיירות אקולוגית וחוויה תרבותית עשירה.

הרפתקאות וגילויים: אינדונזיה מציעה למטיילים אינספור הזדמנויות להרפתקאות וגילויים. בין אם אתם מחפשים טרקים מאתגרים בג'ונגל, צלילה בים סוף הקסום או טיול תרבותי בין כפרים אותנטיים, אינדונזיה מבטיחה לכם מסע בלתי נשכח.


איי הפסיפיק, וביניהם אינדונזיה ופיג'י, שימשו במשך מאות שנים כצומת דרכים תרבותי ותחנת מעבר חשובה עבור מגלי ארצות וחוקרים. סיפורי מסעותיהם, המתארים נופים עוצרי נשימה, תרבויות מרתקות ואתגרים רבים, תרמו רבות להבנת האזור ולגילוי עולם חדש.


מדינות באוקיינוס השקט: סיפורי מגלי ארצות

האוקיינוס השקט הוא הגדול ביותר מבין האוקיינוסים בעולם, והוא מכסה כ-30% משטח כדור הארץ. הוא ממוקם בין יבשות אסיה, אוסטרליה, אמריקה הצפונית ואמריקה הדרומית. האוקיינוס השקט הוא גם ביתן של כ-20 מדינות עצמאיות, בנוסף למספר טריטוריות של מדינות אחרות. המדינות הללו הן בעלות מגוון רחב של תרבויות, שפות, ומערכות כלכליות.

התרבויות האנושיות הראשונות שהגיעו לאזור האוקיינוס השקט היו ככל הנראה פולינזים, שהגיעו מאסיה לפני כ-3,000 שנה. הם התיישבו באיים הרבים באזור, ויצרו תרבויות ייחודיות משלהם.

אחד ממגלי הארצות מפורסמים שהגיעו לאזור האוקיינוס השקט היו מגלי ארצות ספרדים כדוגמת פרדיננד מגלן, שהגיע לאיי הפיליפינים בשנת 1521. לאחר מכן הגיעו לאזור גם מגלי ארצות פורטוגזים, הולנדים, אנגלים, וצרפתים. מגלי הארצות הללו הגיעו לאזור באוקיינוס השקט במסגרת חיפוש אחר נתיב ימי חדש להודו. הם גילו איים רבים חדשים, ויצרו קשרים עם התרבויות האנושיות באזור.

סיפורי מגלי ארצות באוקיינוס השקט

כריסטופר קולומבוס: קולומבוס הוא כנראה המפורסם ביותר בין מגלי הארצות שהגיעו לאזור האוקיינוס השקט. באחד ממסעותיו הוא יצא במטרה למצוא נתיב ימי חדש להודו. במקום זאת, הוא הגיע ליבשת אמריקה.

פרדיננד מגלן: מגלן היה מגלה ארצות פורטוגזי, שיצא למסע סבב העולם הראשון בשנת 1519. במהלך המסע שלו למצוא נתיב תעבורה לאיי התבלין שבאינדונזיה הוא הגיע לאיי הפיליפינים, שם הוא נהרג בקרב עם המקומיים. מגלן גילה את מצר הים הקרוי היום על שמו- מצר מגלן.

ז'אן-פרנסואה לה פרוז: לה פרוזהיה מגלה ארצות צרפתי, שיצא למסע לחקר האזור המזרחי של האוקיינוס השקט בשנת 1787.

אבל יאנסזון טסמן: טסמן היה יורד ים הולנדי שיצא בשנת 1643 למסע שבו גילה את טסמניה, ניו זילנד והראשון לזהות את איי פיג'י.

סיפורי מגלי הארצות הללו הם רק חלק קטן מהסיפורים הרבים על גילוי האזורים באוקיינוס השקט. סיפורים אלה מספרים על הרפתקאות, על גילויים חדשים, ועל תרבויות עתיקות. בהצלחה!


מודעות





פתרון 2 אותיות: קי (איים באוקיינוס השקט)
פתרון 3 אותיות: ג'ג'ו, צ'גו, יאפ (אי באוקינוס השקט), יפן
פתרון 4 אותיות: באלי, גואם, פיג'י, פלאו 
פתרון 5 אותיות: 
אלופי, טהיטי, טובלו (מדינת איים באוקיינוס השקט), טונגה (ממלכת איים באוקיינוס השקט / מדינת איים פסיפית), לוזון (אי בפיליפינים / האי הגדול בפיליפנים), נאורו, ניואה, סונדה, סחלין, סמואה 
פתרון 6 אותיות: בורנאו, ביקיני (אי באוקיינוס השקט, שימש כאתר לניסויים גרעיניים של ארצות הברית), גלפגוס (גלאפגוס), ונואטו (מדינה באוקינוס השקט), טובאלו, טיוואן, נורפוק (אי באוקינוס השקט), פיטקרן, צ'ילואה
פתרון 7 אותיות: גלאפגוס (איים באוקיינוס השקט / קבוצת איים באוקיינוס השקט), קיריבטי
פתרון 8 אותיות ומעלה: אינדונזיה, מיקרונזיה (מדינה באוקיינוס השקט, בירתה פליקיר / מדינה באוקיינוס השקט שבירתה פליקיר), פולינזיה, פיליפינים 
פתרון של 2 מילים ומעלה: 
איי החברה, איי הפנינה, אי הפסחא, 
איי חואן פרננדס, איי מטסו, איי מיאקו, איי מרשל, איי סמואה, איי סן חואן, איי פלאו, איי פניקס, איי קוק, איי קרוליין, איי שלמה, גינאה החדשה, ניו זילנד (מדינת אי באוקיינוס השקט) 
ביטויים דומים: מדינת איים באוקיינוס השקט, מדינת איים באוקיינוס השקט מילון, מדינת אי באוקיינוס השקט 5 אותיות, קבוצת איים האוקיינוס השקט
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

12 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו