רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


מושב בעמק חפר | מושב בעמק חפר תשבץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה מושב בעמק חפר. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "מושב בעמק חפר" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה מושב בעמק חפר בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה.
עמק חפר הוא עמק מיוער השוכן במרכז מישור החוף הדרומי בישראל. העמק משתרע על פני כ-130 אלף דונם, והוא מוקף בהרים מכל צדדיו.

במרחב עמק חפר ישנם כ-25 מושבים, הממוקמים לאורך גדותיו של הנחל. המושבים הוקמו במהלך המאה ה-20, על ידי עולים חדשים מארצות שונות.

מושבי עמק חפר

המושבים בעמק חפר מתאפיינים בעיקר בחקלאות פורייה. המושבים מגדלים מגוון רחב של יבולים, כולל: ירקות, פירות, חיטה, דגנים ועוד. בנוסף לחקלאות, ישנם במושבים גם תעשייה ומסחר.

אתרים מומלצים:

  • מאגר משמר השרון: מרכז תיירותי פעיל המציע תצפית מרהיבה על האזור, חניון, מתקני נופש ושעשועים, וכן שבילי טיול, אופניים ורכב.
  • גן לאומי נחל אלכסנדר: אתר טבע יפהפה המציע מגוון מסלולי טיול, פעילויות ספורט, פיקניק ומחקר.
  • בית הראשונים: בית אבן היסטורי המספר את סיפורם של המתיישבים הראשונים בעמק חפר.
 בהצלחה !


מודעות





פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות:
פתרון 4 אותיות: אומץ, חגלה, עולש (מושב בעמק חפר)
פתרון 5 אותיות: חניאל
פתרון 6 אותיות: אביחיל, אחיטוב, אלישיב, בורגתא, מכמורת, נעורים
פתרון 7 אותיות:
פתרון 8 אותיות ומעלה: בארותיים
פתרון 2 מילים ומעלה: בית הלוי, בית חרות (מושב באזור עמק חפר), בית ינאי, בית יצחק, ביתן אהרן, גאולי תימן (מושב דתי באזור עמק חפר), גבעת שפירא, גן יאשיה, הדר עם, חבצלת השרון, חיבת ציון, חרב לאת, כפר הרא"ה, כפר ויתקין, כפר חיים, כפר ידידיה, כפר מונש (מושב בתחומי המועצה האזורית עמק חפר), שער חפר
ביטויים דומים: מושב בעמק חפר 7 אותיות, מושב בעמק חפר מילון, מושב בעמק חפר פירוש, שם של מושב בעמק חפר, מושב בעמק חפר תשבץ, רשימת מושבים עמק חפר, קיבוץ בעמק חפר
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

4 תגובות:

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו