רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


גזע כלבים | גזע כלבים תשחץ

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה גזע כלבים. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "גזע כלבים" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה גזע כלבים בתשבץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. לעתים יכולים להופיע בתשחץ ערכים דומים כמו: סוג של כלב קטן מימדיםגזע כלבים סיניגזע של כלבי צידכלב גזעי בעל רגליים קצרותכלב שעשועיםכלב שמירה גדולכלב שמירה וצידכלב שמירה ממוצא גרמניזן כלביםסוג של כלב רועיםסוג של כלב ננסיכלב ציד קטןסוג של כלב קטןסוג כלב ננסיסוג של כלב רועיםכלב חזק ומוצקגזע של כלבים גבוהיםגזע כלבים גרמניגזע כלבים לשמירה ולצידגזע של כלבי צידגזע של כלב הביתסוג של כלב ננסי ועוד... 

הידעתם? כלבים, המכונים מדעית Canis lupus familiaris, הם לא רק חיות המחמד האהובות עלינו, אלא גם בעלי החיים המבויתים הראשונים בהיסטוריה! התפתחותם מזאבים לפני אלפי שנים הולידה מגוון עצום של גזעים, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים ותפקידים מיוחדים.

מגוון מרתק:

בעולם קיימים כ-500 גזעי כלבים מוכרים, המהווים את המין המגוון ביותר מבין היונקים. גזעים אלה פותחו לאורך השנים באמצעות ברירה מלאכותית, תוך התמקדות בתכונות פיזיות, התנהגותיות ותפקידים ספציפיים.

הכלב המושלם עבורך:

בין אם אתם מחפשים כלב עבודה נאמן, בן לוויה נאמן או שותף פעיל לספורט, עולם הכלבים מציע לכם אינספור אפשרויות. גזעים קטנים כמו צ'יוואווה ופומרניאן מתאימים לחיים בדירות, בעוד כלבים גדולים כמו גולדן רטריבר ודוברמן מצטיינים במשימות עבודה ואבטחה.

יתרונות בריאותיים ונפשיים:

מעבר לחברותם הנאמנה, לכלבים יש השפעה חיובית משמעותית על בריאותנו. מחקרים רבים מצביעים על קשר חזק בין קשר עם כלבים לבין תחושות של הערכה עצמית, אחריות ואמפתיה, במיוחד אצל ילדים. אינטראקציה עם כלבים תורמת גם להפחתת לחץ, חרדה ודיכאון, ואף עשויה להאריך את תוחלת החיים.

מעבר לחברות:

לכלבים תפקידים רבים וחשובים בחברה האנושית. הם משמשים ככלבי עבודה וחילוץ, מסייעים בטיפול באנשים עם מוגבלויות, מלווים ילדים ומבוגרים ומעניקים להם תחושת ביטחון וחברות.

היבטים תרבותיים:

עמדות תרבותיות כלפי כלבים משתנות בין חברות ותרבויות שונות. בעוד שבחלק מהחברות הם נחשבים לחיות מחמד אהובות וחיוניות, בחברות אחרות הם נתפסים כטמאים ואף משמשים למאכל.

לסיכום:

כל סוג של כלב הוא הרבה יותר מחיות מחמד. הוא חבר נאמן, שותף פעילים ותורם רבות לבריאותנו ולרווחתנו. עולם הכלבים מרתק ומגוון, ומציע לכל אחד מאיתנו את בן הלוויה המושלם. בהצלחה !



מודעות




פתרון 2 אותיות:
פתרון 3 אותיות: סטר, פאג, תחש
פתרון 4 אותיות: באסט, ביגל, ויפט, מלטז, פודל, פולי, קולי, שיצו, שלטי
פתרון 5 אותיות: אמסטף, בוקסר, בסנג'י, דלמטי, כנעני, מסטיף, מעורב, פינצ'ר, סלוקי, פקינז, קורגי, שיטסו
פתרון 6 אותיות: בולדוג, בריארד, דוברמן, לברדור, סמוייד, פוינטר, פיטבול, רטריבר, שנאוצר
פתרון 7 אותיות:
 ויימרנר, מלינואה
פתרון 8 אותיות ומעלה: בולמסטיף, פומרניין, צ'יוואווה, רוטווילר
פתרון של שתי מילים ומעלה: 
אלסקן מלמוט, בול טרייר, בול מסטיף, בורדר קולי, גולדן רטריבר, דוג דה בורדו, דני ענק, האסקי סיבירי, וולש קורגי, יורקשייר טרייר (סוג של כלב קטן מימדים)כלב רועים שלטי, לברדור רטריבר, סאן ברנרד, סטר אירי, צ'או צ'או, קאנה קורסו, קוקר ספניאל, רועה גרמני, שי טסו
ביטויים דומים: גזע כלבים תשחץ, גזע כלבים תשבץ, גזע כלבים 8 אותיות, גזע כלבים מילון
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו