רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר באנגליה | עיר בבריטניה

פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה "עיר באנגליה" הן:   
מידע קצר על ערים באנגליה. 
אנגליה ממוקמת באי בריטי באירופה, האי הגדול ביותר. אנגליה היא מדינה גדולה מאוד ולכן ישנם הרבה מאוד ערים בתוכה.
עיר הבירה של אנגליה היא לונדון והיא גם העיר הכי גדולה ביותר. בנוסף לזאת קיימים עוד  ערים נוספות רבות. על מנת להשלים את התשבץ, תספרו כמה אותיות המילה ותוכלו למצוא את העיר המבוקשת.

הערים הגדולות של אנגליה - בואו להתרשם!

אנגליה, לב הממלכה המאוחדת, היא לא רק מולדת של מלכים ומלכות, אלא גם ביתן לערים מפוארות ועתירות היסטוריה. מלונדון הקוסמופוליטית ועד ליורק הססגונית, הערים האנגליות משדרות קסם ייחודי שמושך מבקרים מרחבי העולם. בואו נתחיל את המסע המרתק דרך הערים הגדולות של אנגליה, שם תגלו תרבות עשירה, אדריכלות מרהיבה וסגנון חיים בלתי נשכח.

לב הפועם של לונדון: מרכז עולמי לתרבות ופיננסים

בואו לגלות את לונדון, לבה הפועם של אנגליה ואחת הערים החשובות בזירה הגלובלית. בירת המדינה היא שזורה בשבילים היסטוריים, משופעת במוזיאונים מהמובילים בעולם ומציעה חוויה קולינרית קוסמופוליטית ללא תחרות. מהמצודה המפורסמת המכונה "טאוור אוף לונדון" ועד לאייקון הענק המוכר בשם "הביג בן", לונדון מצליחה לשלב בין מודרניות לבין עבר עשיר. הסיטי, המרכז הפיננסי של העיר, הוא מרכז עצבים כלכלי גלובלי, כשבו-זמנית מתקיימים בלונדון חיי תרבות פורחים.

ממלכת התיאטראות היא מנצ'סטר: הבמה לאמנויות הבמה

האם אתם חובבי תיאטרון? אם כן, מנצ'סטר היא הפנינה שלכם. זו העיר השנייה בגודלה באנגליה והיא ממלכת אמנויות הבמה האמיתית. בתי האופרה ואולמות הקונצרטים המרשימים כמו "האופרה הרויאלית" גורמים לעיר לפעום בקצב של תרבות ואמנות. מופעי התיאטרון, האופרה והבלט הם חלק בלתי נפרד מהחיים העירוניים, כשברחבי מנצ'סטר פזורים אולמות מרשימים ומגוונים. אך חיי הלילה בעיר אינם פחות מרשימים, עם ריכוז גדול של מועדונים, ברים ופאבים שוקקים. חובבי קולנוע יוכלו ליהנות במרכז התרבות העצום "הום" שמארח פסטיבלי קולנוע וסרטים מיוחדים. לסיכום, מנצ'סטר מציעה חיי תרבות פורחים ונוצצים.

ברמינגהאם - ליבת הכלכלה והטכנולוגיה של אנגליה

מחפשים עיר שמשלבת קצב מודרני ואנרגיה צעירה? אז ברמינגהאם היא המקום בשבילכם. זוהי העיר השנייה בגודלה באנגליה, וכיום היא ממוקדת בענפי הטכנולוגיה העילית והכלכלה המתקדמת. חברות ענק מהתעשייה הפיננסית ומתחום הרכב בחרו בברמינגהאם כמוקד לפעילותן, מה שהופך אותה למרכז חשוב לעסקים וחדשנות. אך מעבר לכך, ברמינגהאם מציעה גם מרכזי קניות מפוארים, מסעדות מודרניות ואזורים היסטוריים מרתקים כמו הרובע היהודי.

ליברפול: עיר של מוזיקה, ספורט וחיי לילה שוקקים

כשמדברים על עיר עם עוצמה תרבותית אין לפסוח על ליברפול. כמולדתן של להקות רוק מיתולוגיות כמו הביטלס, ליברפול היא מקדש האמונה למוזיקת הרוק. המוזיאון המוקדש לביטלס והסיור הממוחשב "הדרך הארוכה והטרחנית" הם חובה לכל חובב מוזיקה רוקנ'רול. אך ליברפול אינה רק מוזיקה - היא גם עיר ספורט מרכזית עם אצטדיוני הכדורגל הלגנדריים של קבוצות ליברפול ואברטון. היכן שלא תלכו תזהו השפעות מוזיקליות, ואוהדי כדורגל ייהנו מלבקר באצטדיונים היוקרתיים. חובבי חיי לילה ימצאו שפע של מועדונים, ברים ובתי קפה עם אווירה נפלאה. מוזיאון ליברפול ונמל אלברט הדוק משלימים את החוויה התרבותית הסוחפת הזו.

יורק העתיקה: שילוב מופתי של עבר, הווה ותרבות

האם אתם משתוקקים לנשום אוויר של עיר עתיקה ומיוחדת? בואו ליורק, הנחשבת כאחת הערים העתיקות בבריטניה. קתדרלת יורק המפוארת עם הווינדאו הגדול ביותר מסוגו באירופה מהווה את השיא האדריכלי של העיר. אך המשיכו הלאה וטיילו ברחובות האבן העתיקים של "השמנק" - הרובע היהודי ההיסטורי, או צאו להפלגה קצרה לאורך הנהר הקסום אאוז. מה שהופך את יורק ללא-נשכחת הוא השילוב הייחודי שלה בין אדריכלות היסטורית, קתדרלות מרשימות לבין אווירה קוסמופוליטית מודרנית. בנוסף, יורק מציעה חוויה קולינרית עשירה עם בתי קפה קלאסיים וחנויות יין בוטיקיות. 

לסיכום: 

ללא ספק, הערים הגדולות של אנגליה מהוות מוקד משיכה בלתי נדלה לתיירים ומטיילים. כל עיר משדרת אופי וזוהר משלה, החל מהמופע המרהיב של לונדון ועד ליופייה העתיק של יורק. בין משיכות התרבות, הספורט, המוזיקה והאדריכלות - אנגליה אכן מעניקה חוויה עירונית ללא תחרות שמזמינה אתכם לחזור ולטעום ממנה שוב ושוב.
 


מודעות





תשובה 2 אותיות: בת' (עיר בדרום אנגליה), הל (עיר במזרח אנגליה)
תשובה 3 אותיות: באת', האל, קרו (עיירה באנגליה)
תשובה 4 אותיות: דובר (עיר נמל באנגליה), דרבי (עיר באנגליה), ויגן (וייגן), יורק (עיר בצפון אנגליה), לידס (עיר במרכז אנגליה), לסטר (עיר באנגליה), צ'סטר, רגבי (עיר במחוז ווריקשייר באנגליה)
תשובה 5 אותיות: ברנלי, ווסטר, ויגאן, וידנס, לוטון, נוריץ', קרדיף, רדינג, שפילד (עיר בצפון אנגליה)
תשובה 6 אותיות: בלקברן, בלקפול, הרפורד, וולסול, ווקינג, לונדון, לנקסטר, מנצ'סטר (עיר נמל באנגליה), סיפורד, פלימות', קרלייל 
תשובה 7 אותיות: ברדפורד, 
ברייטון, בריסטול (עיר נמל באנגליה), ווטפורד, וינצ'סטר, ליברפול (עיר נמל באנגליה / עיר גדולה בבריטניה), מרלבורו, ניוקאסל, סולסברי, סקרבורו, פליטווד, צ'לטנהאם, קובנטרי, קולצ'סטר, שרוסברי
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): אוקספורד, איפסוויץ', ברמינגהאם (ברמינגהם), האדרספילד, וולברהמפטון, מידלסברו, נוטינגהאם (עיר גדולה במרכז אנגליה), סאות'המפטון (עיר בדרום אנגליה), סטרטפורד (פרבר של לונדון), פארנבורו, פרוטסמות' (עיר נמל באנגליה), צ'למספורד, קיימברידג' (עיר ואוניברסיטה באנגליה)
תשובה של שתי מילים ומעלה: מילטון קינס, סאות'אנד-און-סי, סנט אולבנס
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

22 תגובות:

  1. 8 אותיות: נוטינגהם (או 9 אותיות: נוטינגהאם...)

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. עיר באנגליה 6 אותיות:בלקפול

    השבמחק
  4. 7 אותיות: וינזדור
    עיר יפיפיה כמעט ציורית שנמצאת על הגדה הדרומית של נהר התמזה.. אתר ידוע בוינזדור זו הטירה הענקית שנמצאת שם

    השבמחק
    תשובות
    1. מידע מעולה. אך לפי מיטב ידיעתנו וינזדור אינה עיר, אלא עיירת שוק עם הטירה המפורסמת של בית המלוכה.

      מחק
  5. לא מוצאת עיר בדנמרק 6 אותיות.

    השבמחק
  6. אולדהאם עיר באנגליה 7 אותיות

    השבמחק
  7. תשובות
    1. תודה רבה למה לא מוסיפים ומעדכנים את כל הרשימה הארןכה

      מחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו