רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


עיר בירה באירופה | בירה אירופית

מורדו פתרון תשחצים ותשבצים - כי ידע לא קונים בכסף.
הפעם קבלנו את ההגדרה עיר בירה באירופה. בכמה צעדים פשוטים נמצא את הפתרון המבוקש. הביטוי "עיר בירה באירופה" יכול להופיע במדור התשחצים בעיתונים היומיים, בשבועונים, בירחונים, בחוברות תשבצים או במגזינים השונים.

לרשותכם ייסדנו את מילון התשבצים - מורדו, שיסייע לכם לפתור את התשחץ במהירות ובקלות. ראשית, נסתכל על ההגדרה בירה אירופית בתשחץ, ונמנה את מספר המשבצות המרכיבות את הפתרון. אחר כך נגולל את המסך מטה, ומיד יופיע מאגר של תשובות אפשריות. על מנת להקל על החיפוש שבצנו את התשובות לפי סדר האלפבית. אז למה אתם מחכים - בואו למצוא את התשובה הנכונה. 

אירופה היא היבשת השישית בגודל שלה בעולם, והיא ממוקמת בצפון מערב היבשת האסייתית. אירופה היא ביתן של 50 מדינות עצמאיות, וכן של מספר טריטוריות של מדינות אחרות.

הגדרה אפשרית להגדרת "עיר בירה באירופה" היא:

  • בירה אירופית
  • בירה באירופה
  • עיר בירה באירופה

מידע מפורט

עיר בירה היא העיר הראשית של מדינה או טריטוריה. בדרך כלל, העיר הבירה היא המרכז הפוליטי, כלכלי, אמנותי, מסחרי, אופנהתי, תרבותי והחברתי של המדינה או הטריטוריה.

באירופה, ישנן 50 ערים בירה. חלק מהערים הללו הן ערים גדולות ומרכזיות, כגון לונדון, פריז, ברלין, רומא, מוסקבה, ועוד. ערים אחרות הן ערים קטנות יותר, אך עדיין בעלות חשיבות רבה למדינה או לטריטוריה שבה הן ממוקמות.

להלן כמה דוגמאות לערים בירה באירופה:

  • לונדון, בריטניה
  • פריז, צרפת
  • ברלין, גרמניה
  • רומא, איטליה
  • מוסקבה, רוסיה
  • אנקרה, טורקיה
  • בריסל, בלגיה
  • אוסלו, נורווגיה
  • קופנהגן, דנמרק

היסטוריה של ערי בירה באירופה

ההיסטוריה של ערי בירה באירופה היא ארוכה ומרתקת. חלק מהערים הללו קיימות כבר אלפי שנים, ויצרו תרבויות ייחודיות משלהם.

ברוב המקרים, ערי בירה באירופה התפתחו סביב מרכזים פוליטיים או דתיים. לדוגמה, מצודת לונדון היא אתר היסטורי חשוב בלונדון, והיא קשורה קשר הדוק להיסטוריה של העיר, המצודה היא הבניין העתיק ביותר בלונדון שעדיין בשימוש. פריז התפתחה ממספר יישובים קטנים ששכנו על גדת נהר הסיין. היישוב הקדום ביותר בפריז הוא העיר הרומית לוטיטיה. לוטיטיה הייתה עיר חשובה בממלכה הרומית, והיא שימשה כמרכז מנהלי וצבאי. במהלך השנים, ערי בירה באירופה שימשו כמרכזי שלטון, תרבות, וחינוך. הן היו מקום מושבם של מלכים, קיסרים, ומדינאים, והן היו ביתם של מוסדות תרבות חשובים, כגון אוניברסיטאות ואקדמיות לאמנויות.

חשיבותן של ערי בירה באירופה

ערי בירה באירופה ממשיכות להיות בעלות חשיבות רבה למדינות ולטריטוריות שבהן הן ממוקמות. הן מהוות את המרכזים הפוליטיים, הכלכליים, התרבותיים והחברתיים של היבשת.

ערי בירה באירופה הן גם מרכזי תיירות חשובים. הן מושכות אליהם מיליוני מבקרים מדי שנה, שמגיעים כדי לראות את האטרקציות התיירותיות הרבות שבהן, כגון אתרים היסטוריים, מוזיאונים, גלריות אמנות, ועוד. בהצלחה !



מודעות





תשובה 2 אותיות: הג (עיר באירופה)
תשובה 3 אותיות: ברן, לרן (עיר באירופה)
תשובה 4 אותיות: באקו, ודוז (ואדוץ/עיר בירה במרכז אירופה), וינה, ולטה, ורשה, זגרב, טלין, פראג, פריז (פריס), קייב, רומא, ריגה
תשובה 5 אותיות: אוסלו, אנקרה, אסטנה, אתונה, בלגרד, בלפסט (בירה באירופה), בריסל, ברלין, דבלין, ואדוץ, וילנה (בירה אירופית, כונתה בעבר "ירושלים דליטא"), זאגרב (בירת קרואטיה), טאלין, לוצרן (עיר באירופה, עיר הבירה של קנטון לוצרן בשווייץ), מדריד, מינסק, סופיה (בירה אירופית), סריבו, פורטו (עיר באירופה)
תשובה 6 אותיות: בודפשט, בוקרשט, המבורג (עיר באירופה), לונדון, ליסבון, מונאקו, מוסקבה, סוחומי, סקופיה, סרייבו (בירת בוסניה והרצגובינה), קישינב (עיר בירה במזרח אירופה)
תשובה 7 אותיות: אמסטרדם, הלסינקי, ניקוסיה, סן מרינו, קופנהגן
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות):
 אנדורה לה ולה (בירת אנדורה), ברטיסלבה (בירת סלובקיה), לוקסמבורג, סטוקהולם, רייקיאוויק, שטוקהולם
הגדרות נוספות: בירה אירפית, עיר בירה באירופה, ערי בירה באירופה, עיר בירה בצפון אירופהעיר בירה במזרח אירופה, בירה במרכז אירופה, שם של עיר באירופה, בירה אירופאית, בירה אירופאית 5 אותיות
מחפשים תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
עזרנו לכם למצוא את הפתרון ? תפרגנו לנו בלייק! 
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!

22 תגובות:

  1. טלין, טאלין בירת אסטוניה

    השבמחק
  2. לובליאנה. בירת סלובניה.

    השבמחק
  3. "ליובליאנה" . ותודה על ההצעה הנה הוספנו זאת
    >> http://pitaronfree.blogspot.co.il/2016/12/blog-post_426.html

    השבמחק
  4. אנדורה לה ולה
    בירת אנדורה

    השבמחק
  5. בירתה של גאורגיה - טביליסי

    השבמחק
  6. בירת קזחסטן שינתה את שמה מאסטנה לנורסולטן

    השבמחק
  7. פודגוריצה בירת מונטנגרו

    השבמחק
  8. הלו חברים....מדברים על אירופה בלבד

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו