רשמו את ההגדרה, וגלו את התשובה!
מי שאוהב את הפתרונות שלנו, יאהב גם את העמוד שלנו! :-)
עזרנו לכם למצוא את הפתרון החסר? פרגנו לנו בלייק! כי אם אתם חובבי תשבצים ואוהבים לאתגר את עצמכם – זה המקום בשבילכם.
אתר מורדו מכיל מאגר גדול של הגדרות תשבצים ותשחצים המתעדכנים באופן שוטף. לנוחיותכם, לכל הגדרה קיים מגוון רחב של פתרונות לפי סדר האלף בית ומספר המילים.
אז לחצו לייק ולחיצה שנייה לאישור >>

מודעות


זמרת ישראלית

פתרון תשחצים. כל התשובות בחינם.  התשובות להגדרה "זמרת ישראלית" הם:   
מידע קצר על זמרות ישראליות. ישנם הרבה זמרות ישראליות שהתפרסמו לאורך השנים. הזמרות הנעימו את אוזנינו בתחנות הרדיו, על מסך הטלוויזיה ובהופעות. ישנן זמרות מפורסמות יותר ומפורסמות פחות. חלק מהזמרות הן גם מלחינות , כך שלפעמים ניתקל בהגדרה בסגנון : זמרת ומלחינה ישראלית,  פזמונאית ישראליתמוזיקאית ישראלית ותיקה, זמרת ישראלית צעירה, פזמונאית ומלחינה ישראליתזמרת סקוטית, שחקנית וזמרת ישראליתזמרת וכוכבת ילדים ישראליתהיתה זמרת ישראלית או זמרת מפורסמת.

במהלך השנים תרמו רבות זמרות ישראליות לעיצוב הזמר העברי. להלן כמה מהבולטות שבהן:

  • שושנה דמארי (1923-2006) הייתה זמרת ושחקנית ישראלית, שנחשבת לאחת הזמרות החשובות ביותר בתולדות הזמר העברי, וזכתה לכינוי "מלכת הזמר העברי". שיריה, "כלניות", ועוד רבים אחרים, הפכו לנכסי צאן ברזל של הזמר העברי.
    היא נולדה בתימן והגיעה לארץ ישראל בגיל שנה וחצי. דמארי החלה את הקריירה שלה בשנות ה-40 של המאה ה-20. היא הייתה ידועה בזכות סגנון השירה הייחודי שלה, שהיה מושפע מהמוזיקה התימנית. היא הייתה בעלת קול חזק וצלול, והצליחה להעביר באמצעותו את הרגשות והחוויות של השירים שהיא שרה.
    דמארי הוציאה במהלך הקריירה שלה עשרות אלבומים, וזכתה להצלחה רבה גם בזירה הבינלאומית. היא זכתה בפרס ישראל לזמר עברי בשנת 1988, והוענק לה אף תואר "יקירת תל אביב".
    דמארי הייתה חלוצה בהבאת המוזיקה התימנית למרכז הבמה הישראלית. היא עזרה להפוך אותה לחלק מהנוף התרבותי הישראלי, והיא הייתה סמל נשי חזק.

  • חוה אלברשטיין (כיום-1946)  היא זמרת-יוצרת ישראלית בעלת קריירה ארוכת שנים. היא נולדה בפולין ב-1946, ועלתה לארץ בגיל ארבע. אלברשטיין התחילה לשיר בגיל צעיר והתגלתה על ידי המלחין נחום היימן, שפתח לה דלתות בשוק המוזיקה בארץ. ב-1967 היא והוציאה את אלבום הבכורה שלה  שהייתה בת 21.
    אלברשטיין ידועה בזכות המוזיקה המגוונת שלה, שמשלבת סגנונות שונים, כמו פולק, רוק, ג'אז ואף יידיש. היא הוציאה יותר מ-60 אלבומים, יותר מכל זמר או זמרת אחרים בישראל, ביניהם שירים מפורסמים כמו "כמו צמח בר", "שיר סיום", "בשביל אל הבריכות" ועוד..
    אלברשטיין היא זמרת בעלת קול חזק ומגוון, ובעלת טקסטים חזקים שמדברים על נושאים חשובים, כמו חברה, פוליטיקה ומשפחה. היא הפכה לסמל של המוזיקה והתרבות הישראלית, ותרומתה לזירת המוזיקה הישראלית זכתה להערכה בינלאומית. אלברשטיין זכתה במגוון פרסים על הישגיה בתחום המוזיקה, ביניהם פרס אקו"ם על מפעל חיים (2011), עיטור נשיא מדינת ישראל (2023) ופרסים רבים נוספים.

  • עפרה חזה (1957-2000)  זמרה ושחקנית בינלאומית שארבע פעמים ברציפות הוגדרה "זמרת השנה" בישראל. נולדה בתל אביב להורים יהודים תימנים בשם בת שבע, שם שניתן לה בגלל היותה הבת השביעית המשפחה. היא החלה לשיר בגיל צעיר מאוד, והופיעה לראשונה בציבור בגיל 12. כישרונה הקולי המדהים, שהושפע מהמורשת התימנית של אמה, משך את תשומת לבם של אנשי תרבות רבים.  בצלאל אלוני בחן אותה כשהייתה צעירה, ומאז נוצרה  תחילתה של דרך משותפת ארוכת שנים.
    בשנות ה-70, חזה החלה לפתח את הקריירה המוזיקלית שלה. היא הקליטה מספר אלבומים, וכן הופיעה בסרטים ובטלוויזיה. בשנת 1980, לאחר פריצתה הגדולה של עפרה חזה עם הלהיט "שיר הפרחה", היא הוציאה את אלבום הבכורה שלה, "על אהבות שלנו", שזכה להצלחה רבה.
    הפריצה הגדולה של חזה הגיעה בשנת 1983, כאשר ייצגה את ישראל באירוויזיון עם השיר "חי". שזכה במקום השני, והוביל להתעניינות בינלאומית בחזה. בשנים שלאחר מכן, היא הקליטה אלבומים באנגלית ועברית, והופיעה ברחבי העולם. חזה הייתה זמרת בעלת קול עוצמתי ורבגוני. היא שרה במגוון רחב של ז'אנרים, כולל פופ, נשמה, אתני ופולק. היא הייתה גם זמרת בעלת כריזמה יוצאת דופן, שהצליחה לרתק קהל בכל הגילאים. מורשתה חיה עד היום.

  • ירדנה ארזי (כיום-1951) נולדה בקיבוץ כברי שבגליל המערבי. היא החלה את דרכה המוזיקלית בלהקת הנח"ל, שם שימשה כמפקדת הלהקה, כמו כן השתתפה בכמה מהלהיטים הגדולים של הלהקה, בהם "בהיאחזות הנח"ל בסיני" ו"שיר לשלום" והחידוש ל"הבן יקיר לי". לאחר השירות הצבאי, ארזי הקימה עם שתי חברות את שלישיית "שוקולד מנטה מסטיק", שהפכה לאחת מהלהקות המצליחות בישראל בשנות ה-70. הלהקה הוציאה ארבעה אלבומים מצליחים, בינהם: "שוקולד מנטה מסטיק" ו"הפרוטה והירח", ואף ייצגו את ישראל באירוויזיון 1976 עם השיר "אמור שלום".  ובהמשך הנחתה את אירוויזיון 1979  שנערך בארץ.  אלבום הסולו הראשון שלה, "ירדנה ארזי",  יצא בשנת 1982 שנחל כישלון מסחרי, אך היו בו כמה שירים מוצלחים מאוד. בשנות ה-80, ארזי הפכה לאחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל. היא הוציאה אלבומים מצליחים, בהם "מה נשמע", "אתה לי ארץ ", "נשמה צוענית", ו"דמיון מזרחי". ובעשור זה זכתה בתואר "זמרת השנה" במצעדי הפזמונים השונים חמש פעמים, והוכרה כ"זמר העשור". בנוסף לקריירה המוזיקלית שלה, ארזי גם הנחתה תוכניות טלוויזיה רבות, בהן "קפה טלעד", "יורים ושרים" ו"שיר השישים" . היא גם פעילה חברתית ידועה, ומקדמת מטרות כמו רווחת בעלי חיים, איגוד אמני ישראל ועוד... ארזי היא אחת הזמרות והאמניות המוערכות ביותר בישראל. היא זכתה להצלחה רבה בתחום המוזיקה, הטלוויזיה והפעילות החברתית, והיא מהווה מודל לחיקוי עבור רבים.

    בהצלחה!


מודעות





תשובה 2 אותיות: אן, בן, בר, גל, דץ, חן, כץ, לב, סי, רז
תשובה 3 אותיות: ארז, גוש, דגן, דקל, זהר, חדד, חזה (זמרת ישראלית, בין שיריה המפורסמים: "אדמה" ו"שיר הפרחה"), כהן, לוי, נתן, פיק, פלס, רדא, שבת, שחף, שחר
תשובה 4 אותיות: אביב, אלאל, ארזי (זמרת ישראלית ותיקה), ביטי, ברגר, גבאי, דיין, הנדל, זוהר, זראי, חזיז, טייב, כורם, נבון, נונו (נעמי אהרוני-גל), נינט (זמרת ישראלית ש"פ), ניני, נעים, עטרי, צורי, קינן, קירל, קרני, רביץ, ריטה, שמיר, שרוף
תשובה 5 אותיות: אבידן, אהרון, אלוני, אנקרי, בן-זקן, גלרון, דואני, דיקלה, דלומי, דמארי (זמרת ישראלית בעבר/היתה זמרת ישראלית), היימן, וקסמן (מוזיקאית ישראלית), מועלם, מימון, מסיקה, נרקיס, עדיני, עוזרי, צנעני, צפירה, שפיטה
תשובה 6 אותיות: אילנית, ארמוני, ברזילי, גורדון, טרבלסי , ירקוני (היתה זמרת ישראלית), לופטין, ליפשיץ, נתנאלה, עופרים, ראובני
תשובה 7 אותיות: אייזנמן, בוסקילה
תשובה (מיוחד מ-8 אותיות): אלברשטיין, אמדורסקי, מקסימיליאן, פיינגולד
תשובה של 2 מילים ומעלה: אביבה אבידן, אהובה עוזרי, אורנה דץ, אורית שחף (סולנית להקת היהודים), אחינועם ניני, איגי וקסמן (מלחינה וזמרת ישראלית), איה כורם, אלינור אהרון (שחקנית וזמרת ישראלית), אסתר עופרים (זמרת ישראלית ותיקה), אסתר רדא, אסתר שמיר, אפרת גוש, אתי אנקרי, ברכה צפירה (זמרת ישראלית בעבר), ג'וזי כץ, גלי עטרי, 
דורית ראובני, דין דין אביב, דנה ברגר, דנה עדיני (מוזיקאית ושחקנית ישראלית), דניאלה פיק, דפנה ארמוני (שחקנית וזמרת ישראלית), דפנה דקל, זהבה בן, חוה אלברשטיין, טל גורדון, יהודית רביץ, יובל דיין, יסמין מועלם, יעל לוי, יעל נעים, יפה ירקוני (זמרת ישראלית בעבר), ירדנה ארזי (זמרת ישראלית מיוצאות להקת הנח"ל), לאה לופטין, לאה שבת, מאיה בוסקילה, מארינה מקסימיליאן, מזי כהן, מיטל טרבלסי (זמרת ושחקנית ישראלית), מיי פיינגולד, מיכל אמדורסקי, מיקה קרני (זמרת ומוזיקאית ישראלית), מירי אלוני, מירי מסיקה, מרגלית צנעני, נגה ארז, נועה קירל, נורית גלרון, נחמה הנדל (זמרת ישראלית בעבר), נטע ברזילי (זמרת ישראלית צעירה), נינט טייב (זמרת רוק ישראלית), נעמי אהרוני-גל (נונו), נעמי צורי, סי היימן, עדי ביטי, עדן בן זקן, עדנה לב, עינת שרוף, עלמה זהר, עפרה חזה (זמרת ישראלית, מלהיטיה: "אם ננעלו" ו"לאורך הים"), צילה דגן, קורין אלאל (זמרת רוק ישראלית), קרן אן, קרן פלס (זמרת רוק ישראלית), רבקה זוהר, רבקה רז, רוחמה רז (זמרת ישראלית ותיקה), רונה קינן, רוני דואני, רוני דלומי, רונית שחר, רותי נבון, רינת בר, רינת גבאי, ריף כהן, ריקה זראי, ריקי גל, שולה חן, שולי נתן, שושנה דמארי (זמרת ישראלית שזכתה לכינוי "מלכת הזמר הישראלי"), שירי מימון, שרונה פיק, שרון חזיז, שרית חדד, שרון ליפשיץ, תמר אייזנמן
כדי למצוא תשובות נוספות - השתמשו בתיבת החיפוש בראש הדף.
יש לכם פתרון אחר להציע? כתבו לנו בתיבת התגובות!
עזרנו לכם למצוא את הפתרון לתשבץ? תפרגנו לנו בלייק!

38 תגובות:

  1. תודה רבה לך חביבה. עדכנו!

    השבמחק
  2. מיטל אמדורסקי
    גם בשתי מילים צריך, ולא רק בשמונה אותיות

    השבמחק
  3. זמרת ומלחינה ישראלית 3 ו 4 אותיות

    השבמחק
  4. מחפש לדעת זמרת ישראלית (3,3)

    השבמחק
  5. הוסיפו את נרקיס המהממת

    השבמחק

יש לכם פתרון אחר להציע ? רשמו אותו כאן. תודה!

מורדו סודוקו להדפסה. בשלוש רמות: קל, בינוני וקשה. לחצו על הבאנר למעבר לסודוקו